![]() |
Julge, painduv ja alati abivalmis. See on supersangar Ämblikmees. Kutsu ta endale külla ja sinu pidu muutub hetkega hoogsaks ja lõbusaks seikluseks. |
.
Liigu, liigu, stopp
Lõika tugevast paberist või papist mõned suured ümmargused rattad ning joonista neile ämblikuvõrk ja kirjuta järjekorra number. Kui lapsi on palju tee sama numbriga rattaid topelt. Moodusta ratastest põrandale ring või kaks-kolm rada, mille otsad kohtuvad. Lõika ka väikesed paberilipikud, millele kirjutad samad numbrid. Pane lipikud ämbrisse või kaussi. Mäng käib nii, lapsed käivad mööda rada hüpates ühelt paberilt teisele, kuni mängujuht hüüab seis. Seejärel võtab mängujuht ämbrist suvalise paberilipiku ning avab selle. Need lapsed, kes seisavad selle numbriga paberil, mis on avatud lipikul, saavad auhinna. Näiteks kleebise vms.
Ämblikmehe trenn
Supersangariks ei sünnita, supersangariks treenitakse! Ämblikmees treenib ennast takistuste rajal. Rada saad teha mitmeti, eesmärk on ronida üle takistuste ja läbi takistuste. Kasuta fantaasiat ning ehita põnev aga turvaline rada. Mängida saab raja läbimise kiiruse kui võimekuse peale.
Kulli mäng Ämblikmehe moodi
Ämblikmees on supersangar, kes püüab kinni neid, kes põgenevad. Seega põhimõtteliselt sama, mis kulli mäng. Mängu võlu on see, et igaühel on võimalus olla järgmine peategelane, Ämblikmees. Vahetage Ämblikmehe rolli sageli, et kõik saaksid olla tagaajaja rollis. Jälgi, et mäng ei veniks liiga pikaks.
Ämblikmehe võidujooks
Mängijad seisavad lähestikku, näod vastakuti ning asetavad käed oma seljale risti. Mängijate vahele asetatakse õhupall. Mängijad peavad õhupalli oma kehaga kinni hoidma, käsi kasutada ei tohi. Märgi maha stardi ja finiši jooned. Kui ütled läks, peavad paarid hakkama liikuma finišijoone poole hoides samal ajal õhupalli maha kukkumast. Võidab kiirem ja osavam paar.
Jokkerid
Moodusta kaks võrdse arvu mängijatega meeskonda. Anna mõlemale meeskonnale nimi, näiteks punane ja must. Pane mängima muusika, hetkel kui muusika vaikib, hüüa ühe meeskonna nime. Nimetatud meeskond peab nüüd vastasmeeskonna liikmed naerma ajama, tehes naljakaid nägusid või liigutusi. Rääkida ei tohi. Vastasmeeskonna iga mängija, kes naerma hakkab kogub oma meeskonnale punkti. Mängu võidab meeskond, kellel on mängu lõppedes vähem punkte.
Teatevõistlus
Jaga ämblikmehed kahte meeskonda ning rivista mõlema meeskonna liikmed ühele joonele, mängijad üksteise taha ritta. Anna mõlema meeskonna esimesele mängijale pall. Esimene mängija peab andma palli seljataga olevale meeskonnaliikmele üle oma pea, järgmine peab aga andma palli edasi oma jalge vahelt. Ja niimoodi üle pea ja jalge vahelt kuni viimase mängijani. Viimane saadab selle ette tagasi. Kui sai palli üle eesoleva pea, siis saadab tagasi jalge vahelt või vastupidi. Võidab see meeskond, kelle pall jõuab esimese mängija kätte tagasi ilma maha kukkumata. Kui pall kukub maha, siis paneb esimene mängija palli uuesti mängu.
Taevas ja maa
See vahva mäng nõuab mängijate tähelepanu.
Kui mängujuht hüüab maapinda kirjeldava sõna „maa“, „muld“, „liiv“ , „muru“ jne, hüppavad mängijad ettepoole kui mängujuht hüüab taevast kirjeldava sõna „pilv“, „täht“, „kuu“ jne hüppavad mängijad tahapoole. Mängija, kes hüppab valele poole, langeb välja.
Ämblikmehe puzzle
Enne pidu prindi internetist või ajakirjast välja Ämblikmehe pilte. Kleebi iga pilt tugevamale paberile ning lõika pilt 2, 3 või 4 tükiks. Peida tükid peoruumi. Iga mängija peab leidma ühe puzzle tüki ning seejärel paarilise kellel on sama puzzle teine tükk.
Vajuta "Like" ja saad sooduskupongi! Lisaks kliendisoodustusele veel - 5%